Τρόποι και έξοδα αποστολής

  • Αγορές αξίας 150€ και άνω συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής στην Ελλάδα. Αγορές κάτω των 150€ επιβαρύνονται με 3€.
  • Αν επιλέξετε την Αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής η αγορά σας θα επιβαρυνθεί με έξοδα 4€.
  • Η αποστολή πραγματοποιείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην παραγγελία είναι διαθέσιμα.
  • Τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα αποστέλλονται σε εως 3 εργάσιμες ημέρες.
  • Σε περίπτωση που η μεταφορική που η Procare έχει επιλέξει δεν καλύπτει την διεύθυνση του παραλήπτη, η αποστολή γίνεται δωρεάν μέχρι το κοντινότερο στην διεύθυνση αυτή σημείο που η μεταφορική εταιρεία καλύπτει. Στην περίπτωση αυτή θα υπάρξει έγκαιρη προειδοποίηση από μέρους μας.
  • Σε παραγγελίες άνω των 300€ απαιτείται η προκαταβολή του 20% του συνολικού ποσού της παραγγελίας για να εκτελεστεί.

 

Μειωμένο ΦΠΑ
Στα νησιά των νομών Λέσβου, Χίου, Σάμου, Δωδεκανήσου, Κυκλάδων και τα νησιά Θάσο, Σαμοθράκη, Βόρειες Σποράδες και Σκύρο, τα προϊόντα που αποστέλλονται χρεώνονται με 16% αντί 23% ΦΠΑ, εφόσον πρόκειται για τιμολόγηση Νομικών Προσώπων και όχι έκδοση Δελτίων (Αποδείξεων) Λιανικής Πώλησης. Συμπληρωματικά θα πρέπει και η έδρα και ο τόπος αποστολής να ανήκει στα παραπάνω νησιά.

Ελαττωματικά προϊόντα 
Αν το προϊόν που παραλάβατε από το κατάστημά μας έχει ελάττωμα ως προς την κατασκευή και τις προδιαγραφές του, οφείλετε να μας ενημερώσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την τιμολόγησή του. Θα προβούμε σε αντικατάστασή του με ίδιο όταν αυτό θα είναι διαθέσιμο ή διαφορετικό με την σύμφωνη γνώμη σας. Ορισμένα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρείας ή του αντιπροσώπου της στην χώρα μας και όχι από την Procare. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας υποδείξουμε τον υπεύθυνο της εγγύησης καλής λειτουργίας του προϊόντος.

Αντικατάσταση προϊόντος
Αντικατάσταση προϊόντων γίνεται μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Λανθασμένης πώλησης που οφείλεται σε αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Procare.
  • Ζημία στο προϊόν που συνέβη κατά την μεταφορά και δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος.

 

Σε κάθε περίπτωση η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνεται μόνον εφόσον συνοδεύεται από την πλήρη συσκευασία του και τα περιεχόμενά της και αντίγραφο όλων των παραστατικών που το συνόδευσαν (Απόδειξη, Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής κ.λπ.) και εφόσον δεν έχουν παρέλθει 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία τιμολόγησης του. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων εάν προηγουμένως δεν μας γνωστοποιείτε την επιθυμία σας γραπτώς στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με πλήρη στοιχεία αγοράς (ονοματεπώνυμο σας, ημερομηνία, παραστατικό, στοιχεία και διεύθυνση επικοινωνίας). Τέλος δεν θα γίνονται δεκτές αντικαταστάσεις προϊόντων που υπέστησαν φθορές κατά την μεταφορά εφόσον δεν γνωστοποιούνται την ίδια ή το πολύ την επόμενη μέρα από την παράδοσή τους.

Ακύρωση παραγγελίας. Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνον εάν δεν έχει ήδη παραληφθεί από την μεταφορική εταιρεία και εφόσον δεν έχουν παρέλθει 48 ώρες από την τοποθέτηση της παραγγελίας.